top of page

Inloggen

Momenteel ondervind je problemen met het inloggen in het portaal, om ervoor te zorgen dat dit zo snel mogelijk is opgelost. Dient u de volgende stappen te volgen. 

Opmerking: Om toegang te krijgen tot het portaal moet je beschikken over een account. Als je geen account hebt heb je automatisch ook geen toegang toe het portaal. Je kan zelf geen account aanmaken, alleen klanten hebben een account en daarmee dus toegang tot het portaal.

Let op! Ben je net klant geworden? Dan kan het tot 48 uur duren voor dat je een mail ontvangt met daarin een link om een account aan te maken.

Stappenplan

Stap 1

Sluit het tabblad en start het opnieuw op. Probeer op nieuw in te loggen. Kan je nog steeds niet inloggen? Ga dan naar stap 2.

Stap 2

Start je gehele pc/computer/laptop opnieuw op. En probeer opnieuw in te loggen. Kan je nog steeds niet inloggen? Ga dan naar stap 3.

Stap 3

Vraag een nieuw wachtwoord aan bij de beheerder, probeer het dan vervolgens opnieuw. Lukt het nog steeds niet om in te loggen? Neem dan contact met ons op.

Contact opnemen met de ondersteuning 

Heb je nog steeds last van problemen? Ook na het volgen van de bovenstaande stappen? Neem dan contact met ons op. 

Let op! Het is momenteel erg druk bij onze ondersteuning, we vragen je dan ook om via de mail contact met ons op te nemen. We neem zo snel mogelijk contact met je op. 

Morning Marketing Support

© 2024 Morning Marketing™, all rights reserved. Webdesign powerd by Morning Marketing.

bottom of page